Nedostopnost spletne in mobilne banke v petek, 6. 12. 2019, med 21.00 in 21.30


Spoštovani uporabniki spletne in mobilne banke,

obveščamo vas, da v petek, 6. 12. 2019, spletna in mobilna banka zaradi nujnih vzdrževalnih del ne bosta dostopni med 21.00 in 21.30.

Hvala za razumevanje!

Obvestilo o spremembi Splošnih pogojev poslovanja za uporabnike Digitalnih bančnih poti (DBP) za fizične osebe


S 14. 9. 2019 na ravni Evropske unije stopa v veljavo Delegirana uredba Komisije (EU) 2018/389, katere cilj je izboljšati zaščito potrošnikov ter zagotoviti večjo varnost pri elektronskih plačilih. Za doseganje skladnosti z zahtevanimi tehničnimi standardi in zagotavljanjem višje stopnje varnosti uporabnikov Digitalnih bančnih poti bodo s 16. 9. 2019 v veljavo stopili tudi spremenjeni Splošni pogoji poslovanja za uporabnike Digitalnih bančnih poti (DBP) za fizične osebe, ki se spreminjajo v delu, ki ureja tehnične standarde in posamezne prijavne oziroma potrditvene elemente.

O spremembah tehničnih standardov in posameznih prijavnih oziroma potrditvenih elementov znotraj spletne in mobilne banke, ki se navezujejo na spremembe v splošnih pogojih, vas je banka že obvestila, in sicer na spletni strani banke, v blog zapisu, prek e-poštnega obveščanja in obvestil na vstopni strani spletne banke, obvestil znotraj spletne banke in v Navodilih za uporabnike Digitalnih bančnih poti. Več o spremembah splošnih pogojev najdete na tej povezavi.

S spoštovanjem,

Sberbank banka

Ali imamo vašo aktualno telefonsko številko?


Skladno z Delegirano uredbo Komisije (EU) 2018/389 bomo 14. 9. 2019 pri prijavi v spletno banko s certifikatom in potrjevanju plačil uvedli varnostno nadgrajeni SMS žeton, s katerim boste še naprej lahko uspešno uporabljali spletno banko. SMS žeton smo nadgradili na način, ki je skladen z aktualnimi regulativnimi tehničnimi standardi oziroma zahtevo po dinamični in enolični povezavi med SMS žetonom in transakcijo (ali skupkom transakcij), ki jo uporabnik s takšnim SMS žetonom avtorizira.

V uporabniških nastavitvah spletne banke preverite, ali imate vpisano aktualno mobilno telefonsko številko in jo po potrebi popravite. Več o spremembah si lahko preberete na TEJ POVEZAVI.

V primeru težav pri prijavi v spletno banko eSberbank SI


Če imate težave pri prijavi v spletno banko, svetujemo, da preverite nastavitve vašega brskalnika in računalnika. V brskalniku morajo biti za spletno banko oziroma naslov https://e.sberbank.si omogočeni piškotki in odpiranje pojavnih ("pop-up") oken, spletna banka pa dodana med zaupanja vredna spletna mesta. Preverite tudi, da je vaš protivirusni program posodobljen, v spletnem ščitu protivirusnega programa (Web Shield) pa naslov spletne banke https://e.sberbank.si dodan med zaupanja vredna spletna mesta. 

Kako ustrezno nastaviti vaš brskalnik, si preberite na spodnjih povezavah:
Za uporabnike spletnega brskalnika Google Chrome
Za uporabnike spletnega brskalnika Internet Explorer
Za uporabnike spletnega brskalnika Mozilla Firefox

    Pozabljeno geslo

    Prijava kvalificiranega digitalnega potrdila

    Info
    Vpis SMS žetona