Težave pri dostavi SMS sporočil za obročne nakupe s kartico Ide@l


Spoštovani uporabniki kartice Ide@l,

obveščamo vas, da v zadnjem tednu beležimo težave pri pošiljanju SMS sporočil za tiste nakupe z Ide@l kartico, pri katerih je plačilo možno razdeliti na obroke. V kolikor v SMS sporočilu niste prejeli kode za razdelitev, nakup pa bi želeli razdeliti na obroke, nas pokličite na brezplačno številko 080 22 65 (delovnik od 8:00 do 19:30). Ob klicu imejte pri sebi vašo Ide@l kartico in davčno številko.

Težavo bomo odpravili v najkrajšem možnem času.

Hvala za razumevanje.
N Banka d.d.


Veseli december, nakupovanje in......phishing?


Veseli december je tu! Mesec praznovanj, obdarovanj in mesec spletnih nakupov. V tem času se v vašem elektronskem nabiralniku lahko hitro znajdejo sporočila o popustih, kuponih, novih izdelkih in pa......lažna elektronska sporočila (phishing). Opozarjamo vas na previdno ravnanje z elektronsko pošto.

Goljufi v času praznikov ne počivajo in želijo z lažnimi elektronskimi sporočili (phishing) pridobiti osebne/kontaktne podatke ali denar prejemnika. Phishing primeri namreč še vedno strmo naraščajo in ostajajo aktualen problem na področju varne rabe spleta in e-pošte.

Tipična prevara phishing se prične s sporočilom, ki naj bi ga poslal ponudnik neke spletne storitve ali banka. Obvestijo vas na primer, da se morate zaradi preverjanja podatkov ali dodatnih ugodnosti prijaviti in znova vnesti svoje podatke. V sporočilu se nahaja povezava, na katero naj bi kliknili, vendar ta vodi na lažno spletno stran, ki je zelo podobna, morda skoraj identična strani legitimnega ponudnika.

Če na tej lažni, phishing strani vnesete svoje podatke, kot sta na primer geslo in uporabniško ime, ste jih pravzaprav posredovali goljufu. Na tako pošto ne odgovarjajte in nikakor ne "klikajte" na ponujene povezave v sporočilu. Na take povezave ne vnašajte osebnih podatkov. Sporočilo izbrišite.

Več informacij in navodila dobite tukaj.

S spoštovanjem,
N Banka d.d.

Ukinitev valute - hrvaška kuna (HRK)


Obveščamo vas, da bo Hrvaška s 1. januarjem 2023 vstopila v evro območje in kot uradno valuto s tem dnem uvedla evro. Stanja v kunah na vaših transakcijskih računih (TRR) bo banka samodejno konvertirala v evre na dan 31.12.2022 po fiksnem tečaju 7,53450 HRK za 1 EUR in stanje pripisala obstoječemu stanju v evrih. Do konca meseca marca 2023 pa boste lahko bankovce HRK zamenjali v EUR valuto tudi na blagajnah banke.

S spoštovanjem,
N Banka d.d.

Obvestilo o umiku možnosti blokade kartice v spletni in mobilni banki


Spoštovani,

obveščamo vas, da za plačilne kartice N Banke nastavitev blokade in deblokade kartic v spletni in mobilni banki začasno ni mogoča. Uporabo kartice lahko prek spletne ali mobilne banke še vedno omejite z drugimi nastavitvami (limit za dvig na bankomatih, limit za plačevanje na spletu, brezkontaktno plačevanje). V primeru suma zlorabe lahko kartico brezplačno blokirate prek Kontaktnega centra banke na telefonski številki 080 22 65.

Hvala za razumevanje.
N Banka d.d.

Ukinitev Domske in Primerjalne asistence


Obveščamo vas, da bomo z 31. decembrom letos zaradi premajhnega interesa prenehali z zagotavljanjem storitev Domske in primerjalne asistence. Gre za  storitev, ki smo jo brezplačno nudili imetnikom transakcijskih računov fizičnih oseb od leta 2015.

Zanimanje za to storitev in posledično uporaba sta  povsem upadla, saj je z leti postala del večine ti. domskih zavarovanj.  Strankam, ki so v minulih letih storitev uporabile, se zahvaljujemo za zaupanje.  

S spoštovanjem,
N Banka d.d.

Strankam N Banke odpiramo vrata v poslovalnicah NLB


3. oktobrom 2022 pričnemo s poslovanjem nekaterih enot N Banke v poslovalnicah NLB, in sicer podružnica:

  • - Tepanje v poslovalnici NLB Slovenske Konjice, Celjska cesta 2,
  • - Kranj v poslovalnici NLB Kranj, Koroška cesta 21,
  • - Koper v poslovalnici NLB Koper, Cesta Zore Perello - Godina 7,
  • - Šentjernej v poslovalnici NLB Šentjernej, Trg Gorjanskega bataljona 2,
  • - Ljubljana Miklošičeva v poslovalnici NLB Tavčarjeva, Tavčarjeva ulica 7,
  • - Ljubljana Vič v poslovalnici NLB Vič, Cesta na Brdo 9,
  • - Ljubljana Šiška v poslovalnici NLB Šiška, Celovška cesta 89.

V naštetih poslovalnicah NLB bo delovni prostor N Banke d. d. ustrezno označen in bo namenjen izključno poslovanju strank N Banke.

Poslovanje podružnice v Šentjurju bomo preselili v podružnico N Banke Celje, Prešernova ulica 27. Preostale enote N Banke, in sicer Dunajska in Dvorni trg v Ljubljani ter podružnici v Mariboru in Celju, pa ostanejo na istih lokacijah in bodo poslovale kot doslej.

Bankomati v podružnicah N Banke, ki se selijo, prenehajo delovati s 1. oktobrom z izjemo bankomatov na lokacijah podružnic Tepanje, Šentjur in Ljubljana Miklošičeva, kjer bodo delovali kljub selitvi. Vse storitve na teh bankomatih lahko še vedno odpravljate kot ste vajeni.

Več informacij preberite tukaj.

S spoštovanjem,
N Banka d.d.

POZOR - Pojav novih lažnih sporočil (phishing) v imenu NLB d. d.


Spoštovani,

obveščamo vas, da so se pojavila lažna sporočila v imenu NLB d. d., ki jih goljufi pošiljajo tudi strankam N Banke, z njimi pa pozivajo k potrditvi ali vnosu prijavnih podatkov na lažnih (phishing) NLB d. d. straneh (primer na povezavi spodaj).

Tipična prevara phishing se prične s sporočilom, ki naj bi ga poslala banka ali ponudnik neke spletne storitve. Obvestijo vas, da se morate zaradi preverjanja podatkov ali dodatnih ugodnosti prijaviti in znova vnesti svoje podatke. V sporočilu se nahaja tudi povezava, na katero naj bi kliknili, vendar ta vodi na lažno spletno stran, ki je zelo podobna, morda skoraj identična strani legitimnega ponudnika.

Več informacij preberite tukaj.

S spoštovanjem,
N Banka d.d.

Z oktobrom nekaj enot N Banke strankam odpira vrata v poslovalnicah NLB


Spoštovani,

obveščamo vas, da bomo 3. oktobra 2022 poslovanje nekaterih enot N Banke preselili v poslovalnice NLB, in sicer:

- v Tepanjah v poslovalnico NLB Slovenske Konjice, Celjska cesta 2,

- v Kranju v poslovalnico NLB Kranj, Koroška cesta 21,

- v Kopru v poslovalnico NLB Koper, Cesta Zore Perello - Godina 7,

- v Šentjerneju v poslovalnico NLB Šentjernej, Trg Gorjanskega bataljona 2,

- v Ljubljani na Miklošičevi v poslovalnico NLB Tavčarjeva, Tavčarjeva ulica 7,

- v Ljubljani na Viču v poslovalnico NLB Vič, Cesta na Brdo 9,

- v Ljubljani v Šiški v poslovalnico NLB Šiška, Celovška cesta89.

V naštetih poslovalnicah NLB bo delovni prostor N Banke d. d. ustrezno označen in bo namenjen izključno poslovanju strank N Banke.

Poslovanje podružnice v Šentjurju bomo preselili v podružnico N Banke Celje, Prešernova ulica 27. Preostale enote N Banke, in sicer Dunajska in Dvorni trg v Ljubljani ter podružnici v  Mariboru in Celju, pa ostanejo na istih lokacijah in bodo poslovale kot doslej.

Več informacij preberite tukaj.

S spoštovanjem,
N Banka d.d.

POZOR - Pojavila so se sporočila v imenu N Banke s povezavami do lažnih (phishing) Rekono spletnih mest


Spoštovani,

obveščamo vas, da so se pojavila nova lažna sporočila v imenu N Banke s povezavami do lažnih (phishing) Rekono spletnih mest, namen katerih je, da goljufi od vas pridobijo dostopne podatke do vašega Rekono računa. Vaše Rekono dostopne podatke lahko nato uporabijo za vstop v spletno ali mobilno banko in vas s tem znatno oškodujejo.

Vaših dostopnih podatkov (e-poštnega naslova, vstopnega gesla Rekono, enkratnega SMS gesla, PUK kode) NIKOLI ne vpisujte v takšna lažna spletna mesta.

Več informacij preberite tukaj.

S spoštovanjem,
N Banka d.d.

Podaljšanje intervala ponovne prijave z Rekono v Mobilno N Banko iz 30 na 90 dni


Spoštovani,

zaradi varnostnih razlogov vas Mobilna N Banka vsakih 30 dni pozove, da vstop potrdite s ponovno prijavo v vaš račun Rekono.

Obveščamo vas, da smo ta interval sedaj podaljšali s 30 dni na 90 dni. Podaljšani interval bo začel veljati po vaši naslednji prijavi v mobilno banko z računom Rekono.

Primer: Mobilna banka vas pozove, da se ponovno prijavite z vašim računom Rekono, ker je od zadnje prijave z Rekonom preteklo 30 dni. Po uspešni prijavi je interval podaljšan. V mobilno banko se boste sedaj z Rekono računom naslednjič prijavili šele čez 90 dni.

Da pri ponovni prijavi po 90 dneh ne bi imeli težav, vam priporočamo, da si dobro zapomnite podatke, s katerimi dostopate do vašega računa Rekono. To so:

  • - e-poštni naslov,
  • - geslo in
  • - PUK koda.

Več informacij najdete na povezavi.

S spoštovanjem,
N Banka d.d.

Varne počitnice z elektronsko in mobilno banko


Lažni klici, SMS ali lažna elektronska sporočila lahko hitro pokvarijo dopust. Poznavanje varne rabe elektronske in mobilne banke je ključnega pomena.

Prijavni podatki (uporabniško ime, geslo, SMS žeton?) elektronske in mobilne banke ter računa elektronske identitete Rekono, so vaši zaupni podatki, ki jih ne smete posredovati NIKOMUR. Banka, Rekono ali na primer tehnična pomoč od vas NE BODO NIKOLI zahtevali, da posredujete svoje geslo, uporabniško ime, enkratna gesla ali druge prijavne instrumente. Če prejmete klic, SMS ali elektronsko sporočilo, kjer oseba zahteva omenjene podatke od vas, gre za POSKUS ZLORABE vašega računa.

POZOR! Prevare lahko potekajo v slovenščini oziroma prihajajo s slovenskih telefonskih številk.

Več informacij najdete na povezavi.

S spoštovanjem,
N Banka d.d.

Sprememba delovnega časa podružnic N Banke


Obveščamo vas, da bodo naše podružnice z dnem 20. 6. 2022 prešle na nov delovni čas, s katerim povečujemo dnevno dostopnost za 30 minut. Podružnice bodo poslovale po naslednjem delovnem času:

  • - ponedeljek, torek in četrtek: od 8. do 13. ure in od 14. do 16. ure,
  • - sreda: od 10. do 13. ure in od 14. do 18. ure,
  • - petek: od 8. do 15. ure.

Seznam podružnic in bankomatov ter več informacij najdete na www.nbanka.si/podruznice.

Vabljeni na obisk,
N Banka d.d.

Od 9. junija 2022 brezplačni dvigi gotovine z debetnimi karticami N Banke na vseh bankomatih NLB Skupine


Vsem imetnikom debetnih kartic Mastercard N Banke bomo omogočili brezplačen dvig gotovine na skoraj 1.500 bankomatih NLB Skupine, ki je prisotna v Sloveniji, Bosni in Hercegovini, Srbiji, Črni gori, Severni Makedoniji in na Kosovu.

Brezplačna storitev dviga gotovine na vseh bankomatih NLB Skupine bo na voljo od 9. junija 2022, za imetnike debetnih kartic fizičnih in pravnih oseb.

S spoštovanjem,
N Banka d.d.

Od 31. maja 2022 je ob vstopu v Spletno N Banko povezava Rekono računa obvezna


Spoštovani,

če vašega Rekono računa še niste povezali s spletno banko (oz. drugo digitalno bančno potjo - tj. mobilno banko), je ob vstopu v spletno banko od torka, 31. maja 2022, ureditev povezave z Rekono računom obvezna. Postopka povezovanja Rekono računa ni več možno preskočiti, zato uporaba spletne banke, ne da bi povezali vaš Rekono račun z banko, po novem ni možna.

V Mobilni N Banki je povezava Rekono računa, tako kot že do sedaj, obvezna. 

Navodila za povezavo Rekono računa (po korakih in s slikami) si oglejte na www.nbanka.si/rekono.

V primeru, da potrebujete pomoč pri povezovanju, smo vam na voljo na brezplačni številki 080 22 65 od ponedeljka do petka med 8:00 in 19:30 uro in vam bodo naši svetovalci z veseljem pomagali.

S spoštovanjem,
N Banka d.d.

Od 3. maja so vaši spletni nakupi še bolj varni


Od 3. maja dalje spletnih nakupov znotraj EEA regije (države EU ter Norveška, Islandija in Lihtenštajn) nič več ne morete potrjevati z SMS sporočili. Spletni trgovci tega območja so namreč zavezani k doslednemu preverjanju spletnih plačih z dvostopenjsko avtentikacijo uporabnika.

Imetniki debetnih in posojilnih kartic Mastercard N Banke spletne nakupe še vedno potrjujete z brezplačnim mŽetonom v Mobilni N Banki ali s čitalcem kartic, ne pa z rešitvijo Rekono OnePass ali Rekono SMS OTP. Slednji sta namenjeni samo za prijavo v digitalne bančne kanale.

Najbolj enostavna rešitev je mŽeton, saj spletno plačilo potrdite kar s potisnim sporočilom, ki ga prejmete na vaš pametni telefon.

Preberite več v novici na povezavi.

Lep pozdrav in uspešno spletno nakupovanje,
N Banka d.d.

POZOR - Ne nasedajte lažnim klicem in sporočilom glede prehoda na Rekono


Spoštovani,

prosimo vas, da ste zelo pozorni. V zadnjem času smo zaznali povečano število lažnih klicev in sporočil v povezavi s prehodom na Rekono. S temi lažnimi klici in sporočili vas lahko goljufi znatno oškodujejo.

Od vas v telefonskih klicih ali sporočilih nikoli ne bomo zahtevali, da nam posredujete kakršna koli prijavna gesla, uporabniška imena ali SMS žetone.

Nikoli in nikomur ne posredujte svojih gesel in podatkov za prijavo v elektronsko identiteto Rekono ali v spletno ter mobilno banko. Prav tako nikomur ne posredujte enkratnih kod SMS žetonov, z aplikacijo Rekono OnePass pa za nikogar drugega ne potrjujte prijav ali transakcij.

Preberite več v novici na povezavi.

Uredite prehod na Rekono za nemoten dostop do spletne in mobilne banke - samo še omejen čas, do 27. maja 2022

Ste v spletni in mobilni banki že uredili prehod na prijavo z Rekono? Ne odlašajte, saj je prehod na nov način prijave na voljo samo še do 27. maja 2022.

V primeru, da ne uredite dostopov v prehodnem obdobju, do spletne in mobilne banke ne boste mogli več dostopati. Za ponoven dostop boste morali obiskati najbližjo poslovalnico.

Navodila po korakih (s slikami) si oglejte na www.nbanka.si/rekono.

S spoštovanjem,
N Banka d.d.

Obvestilo uporabnikom spletne in mobilne banke o prehodu na Rekono


Spoštovani,

želimo vas opomniti, da smo 25.4.2022, po 13. uri na digitalnih bančnih poteh pričeli s prehodom na Rekono.

Po vklopu prehoda boste ob prijavi v mobilno banko oz. po prijavi v spletno banko pozvani, da povežete vaš Rekono račun (izvedete prijavo z Rekono računom).

Če Rekono računa še niste ustvarili, ga boste ustvarili v postopku povezovanja. Za kar boste potrebovali vaše osebne podatke, vključno z davčno številko.

Navodila za povezovanje Rekono računa z mobilno ali spletno banko so dostopna na naslovu www.nbanka.si/rekono.

Ob prehodu vas želimo ponovno opozoriti, da bodite pozorni na morebitna lažna sporočila ali klice, na katere ne odgovarjajte. Prav tako nikakor, ne na lažnih spletnih naslovih, ne po telefonu, ne vpisujte ali posredujte nobenih aktivacijskih ali osebnih podatkov.

Banka vam v zvezi s prehodom na Rekono ne bo pošiljala nobenih spletnih povezav ali aktivacijskih podatkov. Prehod boste v celoti opravili sami prek obstoječih digitalnih poti, ki jih že poznate - vaše spletne in/ali mobilne banke. Če si aplikacije Mobilna N Banka še niste posodobili, to storite čim prej.

V primeru vprašanj smo vam na voljo na 080 22 65 oz. info@nbanka.si.

S spoštovanjem,
N Banka d.d.

POZOR - Bodite pozorni na prejem sumljivih SMS in e-poštnih sporočil


Spoštovani,

še vedno opažamo porast primerov lažnih SMS in e-poštnih sporočil z nazivom banke.

Pošiljatelji v zlonamernem elektronskem ali SMS sporočilu navadno zahtevajo prenos datoteke, klik na povezavo, vnos različnih podatkov (uporabniško ime, geslo, itd.) ali zgolj odgovor na pošto. Sporočila lahko prepoznate po slovničnih napakah ali napačnih povezavah.

Banka od vas ne bo nikoli zahtevala registracije, aktivacije mobilne ali spletne banke ter morebitnega ažuriranja osebnih kontaktnih podatkov preko nenapovedanih povezav v SMS ali e-poštnih sporočilih, kjer bi zahtevala vnos obstoječih prijavnih instrumentov (npr. vstopnega uporabniškega imena, gesla, SMS žetona ali kartičnega OTP gesla za mobilno ali spletno banko).

Prosimo vas, da ste na taka lažna sporočila pozorni in da ne klikate na povezave v njih ali prenašate datoteke. Sporočilo izbrišite. V primeru dvoma ali gre za lažno sporočilo, preverite obvestila na spletni strani banke (zavihek "NOVICE") ali pa v vaši mobilni / spletni banki. Pokličete nas lahko tudi na telefonsko številko: 080 22 65 (od ponedeljka do petka: 8.00 - 19.30).

N Banka d. d.

Obvestilo uporabnikom spletne in mobilne banke o prehodu na Rekono


Spoštovani,

kot uporabnika ene od digitalnih bančnih poti pri N Banki (prej Sberbank banka), vas obveščamo, da v ponedeljek, 25.4.2022 (v popoldanskih urah) prehajamo na uporabo e-identitete Rekono (Rekono računa) za avtentikacijo v spletni in mobilni banki.

Rekono je kvalificirani ponudnik storitev zaupanja. E-identiteto Rekono so v poslovanje vpeljale tudi druge slovenske banke.

V spletni in mobilni banki ter drugih digitalnih poteh bodo odslej za prijavo, registracijo in potrjevanje plačil v uporabi sodobni in varni avtentikacijski načini Rekono, ki vam prinašajo tudi druge prednosti.

Za uspešno uporabo Rekono računa v spletni in mobilni banki, boste morali najprej izvesti povezavo med vašim Rekono računom in spletno ali mobilno banko.

Preberite več na povezavi.

S spoštovanjem,
N Banka d.d.

Izvajanje plačilnega prometa v USD, AUD, CAD in RUB


Spoštovani,

zaznali smo težave pri izvajanju plačilnega prometa v naslednjih valutah: ameriški dolar (USD), avstralski dolar (AUD), kanadski dolar (CAD) in ruski rubelj (RUB).

Zato je izvajanje plačilnega prometa v omenjenih valutah omejeno.

O ponovni vzpostavitvi polnega delovanja plačilnega prometa v omenjenih valutah vas bomo pravočasno obvestili.

Za nevšečnosti se vam opravičujemo.

N Banka d. d.

POZOR - goljufija pri plačilih faktur pravnih oseb


Spoštovani,

opozarjamo vas na tip tako imenovane "BEC" (Business Email Compromise) goljufije, ki se pojavlja v povezavi s plačili faktur, ki jih pravna oseba izda drugi pravni osebi. Za to vrsto goljufije je značilno, da storilci prestrežejo elektronsko korespondenco poslovnih subjektov in v sklopu obstoječega ali novega poslovnega razmerja predrugačijo fakturo na način, da spremenijo številko bančnega računa. S tem zavedejo poslovne subjekte, da nakažejo sredstva na račune goljufov, misleč, da so plačilo izvedli svojemu poslovnemu partnerju. Običajno oškodovani poslovni subjekti ugotovijo, da so bili ogoljufani, šele ko plačano blago ni dostavljeno, ali pa jih glede neplačanega računa opozori poslovni partner. V kolikor je od nakazila poteklo več dni ali celo več tednov, se izredno znižajo možnosti za sledenje denarju in povrnitev nastale škode.

Preberite več na povezavi.

Obvestilo o spremembi splošnih pogojev mobilne aplikacije Flik Pay za potrošnike


Obveščamo vas, da bo banka s 25. aprilom 2022 spremenila splošne pogoje mobilne aplikacije Flik Pay za potrošnike ? Splošni pogoji uporabe mobilne aplikacije Flik Pay za potrošnike.

Ti splošni pogoji so spremenjeni v točkah, ki se nanašajo na uporabo Rekono storitve za izvedbo registracije oziroma prijave v aplikacijo Flik Pay.

Spremenjeni splošni pogoji in splošni pogoji, veljavni do datuma uveljavitve spremenjenih, so na razpolago na spletni strani www.nbanka.si/spp.

V vseh bančnih poslovalnicah pa bodo na voljo od 25. aprila 2022 dalje.

N Banka d.d.

POZOR - Obvestilo o lažnih elektronskih in SMS sporočilih


Spoštovani,

zaznali smo primere lažnih elektronskih in SMS sporočil, pri katerih so kot pošiljatelji navedene slovenske banke ali zaposleni v slovenskih bankah, vendar sporočilo ni bilo poslano s strani banke.

Če ste slučajno prejeli katero od teh sporočil, vam svetujemo, da ste pri rokovanju zelo previdni, saj lahko sporočila vsebujejo priponke s škodljivo vsebino (virus).

Oglejte si primer lažnega sporočila in preberite več v novici na povezavi.

S spoštovanjem,
N Banka d.d.

Obvestilo o spremembi splošnih pogojev za potrošnike za Digitalne bančne poti


Obveščamo vas, da bo banka z 11. aprilom 2022 spremenila splošne pogoje za potrošnike za Digitalne bančne poti ? Splošni pogoji poslovanja za uporabnike digitalnih bančnih poti za fizične osebe.

Spremenjeni splošni pogoji in splošni pogoji, veljavni do datuma uveljavitve spremenjenih, so na razpolago na spletni strani www.nbanka.si/spp.

V vseh bančnih poslovalnicah pa bodo na voljo od 11. aprila 2022 dalje.

N Banka d.d.

POZOR - Spletna "CEO prevara"


Ponovno opažamo porast spletne "CEO prevare" (Direktorska goljufija), s katero lahko vaše podjetje znatno oškodujejo.

Preberite, kako prevara poteka ter kako se zaščititi.

V času, ko veliko zaposlenih dela od doma, ne pozabite na varnost. Pripravili smo 5 nasvetov za varno delo od doma, ki jih lahko posredujete tudi sodelavcem in prijateljem.

S spoštovanjem,
N Banka d.d.

POZOR - prevare pri trgovanju s kriptovalutami


Spoštovani,

želimo vas obvestiti, da je bil ponovno zaznan porast spletnih prevar v povezavi s kriptovalutami.

Več o prevari preberite v novici na povezavi.

Tako kot vedno tudi v tem primeru velja, da bodite izredno previdni, komu zaupate svoje podatke.

Ne zaupajte osebam, ki se izdajajo za posrednike pri trgovanju s kriptovalutami in nikoli ne delite osebnih podatkov, uporabniških dostopov ter dostopov do naprav s tretjimi osebami.

S spoštovanjem,
N Banka d.d.

POZOR - V Sloveniji ponoven porast spletnih prevar z lažnimi obvestili dostavnih služb


Spoštovani,

v Sloveniji je bil ponovno zaznan porast prevare z lažnimi obvestili dostavnih služb. Goljufi želijo s to prevaro pridobiti vaše osebne podatke ter podatke vaše plačilne kartice.

Preberite, kako prevara poteka, ter na kaj morate biti pozorni: Lažna sporočila Pošte Slovenije in Spletna prevara DHL.

Pozivamo vas k premišljeni uporabi in posredovanju kartičnih podatkov ter enkratnih gesel, obenem pa pozorno preverjajte zneske transakcij v prejetih varnostnih sporočilih.

Več priporočil za varno spletno poslovanje najdete na povezavi nbanka.si/varno-spletno-poslovanje.

S spoštovanjem,
N Banka d.d.

 

POZOR - goljufije z investicijskimi vlaganji


Spoštovani,

policija je objavila sporočilo za javnost, v katerem opozarja na porast oškodovanja državljanov Slovenije, ki še vedno nasedajo lažnim spletnim platformam z obljubami visokih donosov iz naslova investicijskih vlaganj.

Do konca avgusta je bilo obravnavanih že 115 zadev s skupnim oškodovanjem v višini več kot pet milijonov evrov.

Preberite več v novici na povezavi.

S spoštovanjem,
N Banka d.d.

Obvestilo o prevari - Lažni klici Microsoftove tehnične pomoči


Ponovno je bil zaznan porast spletne prevare, s katero želijo goljufi pridobiti dostop do vašega računalnika.

Goljufi z različnih telefonskih številk kličejo uporabnike in se predstavljajo za Microsoftovo tehnično pomoč.

Pod pretvezo, da je računalnik ogrožen, želijo uporabnike prepričati, da jim omogočijo oddaljen dostop, s čimer dobijo goljufi popoln nadzor nad računalnikom.

V novici na povezavi preberite več o prevari ter kako se zaščititi.

S spoštovanjem,
N Banka d.d.

Obvestilo za uporabnike banke Revolut


Spoštovani,

obveščamo vas, da je izvrševanje plačil na transakcijske račune, odprte pri banki Revolut, moteno. To posledično pomeni, da se lahko že izvršena plačila v nekaj dneh vrnejo na vaš transakcijski račun, odprt pri N Banki d.d. 

Stranke lahko nemoteno polnite svoj Revolut račun z vašo kartico Ide@l Mastercard ali debetno kartico Mastercard.

S spoštovanjem,
N Banka d.d.

Obvestilo - Nakazila na poslovne račune, ki so bili odprti pri Abanki


Spoštovani,

poslovni računi, ki so bili odprti pri Abanki in se začnejo z IBAN številko SI56 0510, so bili zaradi združitve Nove KBM z Abanko s 1. 4. 2021 zaprti.

Obveščamo vas, da bodo vsa nakazila na račune, ki so bili odprti pri Abanki (SI56 0510 ....), na izbrani datum valute zavrnjena.

Nove številke transakcijskih računov za pravne osebe pridobite pri prejemnikih plačil.

Plačilo lahko predčasno izbrišete iz čakalne vrste in ga vnesete z novimi podatki.

S spoštovanjem,
N Banka d.d.

V primeru težav pri prijavi v spletno N Banko


Če imate težave pri prijavi v spletno banko, svetujemo, da preverite nastavitve vašega brskalnika in računalnika. V brskalniku morajo biti za spletno banko oziroma naslov https://e.sberbank.si omogočeni piškotki in odpiranje pojavnih ("pop-up") oken, spletna banka pa dodana med zaupanja vredna spletna mesta. Preverite tudi, da je vaš protivirusni program posodobljen, v spletnem ščitu protivirusnega programa (Web Shield) pa naslov spletne banke https://e.sberbank.si dodan med zaupanja vredna spletna mesta. 

Kako ustrezno nastaviti vaš brskalnik, si preberite na spodnjih povezavah:
Za uporabnike spletnega brskalnika Google Chrome
Za uporabnike spletnega brskalnika Internet Explorer
Za uporabnike spletnega brskalnika Mozilla Firefox

    Pozabljeno geslo

    Prijava kvalificiranega digitalnega potrdila

    Info
    Vpis SMS žetona