OBVESTILO - Nadgradnja sistemov banke v nedeljo, 22. 5. 2022, med 8.00 in 13.00


Spoštovani uporabniki spletne in mobilne banke,

obveščamo vas, da bomo v nedeljo, 22. 5. 2022, med 8.00 in 13.00 izvajali nadgradnjo sistemov banke. Z rednimi nadgradnjami nameščamo posodobitve, dodatne funkcionalnosti ter optimiziramo delovanje.

Spletna in mobilna banka v tem času ne bosta dostopni.

Hvala za razumevanje!

S spoštovanjem,
N Banka d.d.

Od 3. maja so vaši spletni nakupi še bolj varni


Od 3. maja dalje spletnih nakupov znotraj EEA regije (države EU ter Norveška, Islandija in Lihtenštajn) nič več ne morete potrjevati z SMS sporočili. Spletni trgovci tega območja so namreč zavezani k doslednemu preverjanju spletnih plačih z dvostopenjsko avtentikacijo uporabnika.

Imetniki debetnih in posojilnih kartic Mastercard N Banke spletne nakupe še vedno potrjujete z brezplačnim mŽetonom v Mobilni N Banki ali s čitalcem kartic, ne pa z rešitvijo Rekono OnePass ali Rekono SMS OTP. Slednji sta namenjeni samo za prijavo v digitalne bančne kanale.

Najbolj enostavna rešitev je mŽeton, saj spletno plačilo potrdite kar s potisnim sporočilom, ki ga prejmete na vaš pametni telefon.

Preberite več v novici na povezavi.

Lep pozdrav in uspešno spletno nakupovanje,
N banka d.d.

POZOR - Ne nasedajte lažnim klicem in sporočilom glede prehoda na Rekono


Spoštovani,

prosimo vas, da ste zelo pozorni. V zadnjem času smo zaznali povečano število lažnih klicev in sporočil v povezavi s prehodom na Rekono. S temi lažnimi klici in sporočili vas lahko goljufi znatno oškodujejo.

Od vas v telefonskih klicih ali sporočilih nikoli ne bomo zahtevali, da nam posredujete kakršna koli prijavna gesla, uporabniška imena ali SMS žetone.

Nikoli in nikomur ne posredujte svojih gesel in podatkov za prijavo v elektronsko identiteto Rekono ali v spletno ter mobilno banko. Prav tako nikomur ne posredujte enkratnih kod SMS žetonov, z aplikacijo Rekono OnePass pa za nikogar drugega ne potrjujte prijav ali transakcij.

Preberite več v novici na povezavi.

Uredite prehod na Rekono za nemoten dostop do spletne in mobilne banke - samo še omejen čas, do 27. maja 2022

Ste v spletni in mobilni banki že uredili prehod na prijavo z Rekono? Ne odlašajte, saj je prehod na nov način prijave na voljo samo še do 27. maja 2022.

V primeru, da ne uredite dostopov v prehodnem obdobju, do spletne in mobilne banke ne boste mogli več dostopati. Za ponoven dostop boste morali obiskati najbližjo poslovalnico.

Navodila po korakih (s slikami) si oglejte na www.nbanka.si/rekono.

S spoštovanjem,
N Banka d.d.

Obvestilo uporabnikom spletne in mobilne banke o prehodu na Rekono


Spoštovani,

želimo vas opomniti, da smo 25.4.2022, po 13. uri na digitalnih bančnih poteh pričeli s prehodom na Rekono.

Po vklopu prehoda boste ob prijavi v mobilno banko oz. po prijavi v spletno banko pozvani, da povežete vaš Rekono račun (izvedete prijavo z Rekono računom).

Če Rekono računa še niste ustvarili, ga boste ustvarili v postopku povezovanja. Za kar boste potrebovali vaše osebne podatke, vključno z davčno številko.

Navodila za povezovanje Rekono računa z mobilno ali spletno banko so dostopna na naslovu www.nbanka.si/rekono.

Ob prehodu vas želimo ponovno opozoriti, da bodite pozorni na morebitna lažna sporočila ali klice, na katere ne odgovarjajte. Prav tako nikakor, ne na lažnih spletnih naslovih, ne po telefonu, ne vpisujte ali posredujte nobenih aktivacijskih ali osebnih podatkov.

Banka vam v zvezi s prehodom na Rekono ne bo pošiljala nobenih spletnih povezav ali aktivacijskih podatkov. Prehod boste v celoti opravili sami prek obstoječih digitalnih poti, ki jih že poznate - vaše spletne in/ali mobilne banke. Če si aplikacije Mobilna N Banka še niste posodobili, to storite čim prej.

V primeru vprašanj smo vam na voljo na 080 22 65 oz. info@nbanka.si.

S spoštovanjem,
N Banka d.d.

POZOR - Bodite pozorni na prejem sumljivih SMS in e-poštnih sporočil


Spoštovani,

še vedno opažamo porast primerov lažnih SMS in e-poštnih sporočil z nazivom banke.

Pošiljatelji v zlonamernem elektronskem ali SMS sporočilu navadno zahtevajo prenos datoteke, klik na povezavo, vnos različnih podatkov (uporabniško ime, geslo, itd.) ali zgolj odgovor na pošto. Sporočila lahko prepoznate po slovničnih napakah ali napačnih povezavah.

Banka od vas ne bo nikoli zahtevala registracije, aktivacije mobilne ali spletne banke ter morebitnega ažuriranja osebnih kontaktnih podatkov preko nenapovedanih povezav v SMS ali e-poštnih sporočilih, kjer bi zahtevala vnos obstoječih prijavnih instrumentov (npr. vstopnega uporabniškega imena, gesla, SMS žetona ali kartičnega OTP gesla za mobilno ali spletno banko).

Prosimo vas, da ste na taka lažna sporočila pozorni in da ne klikate na povezave v njih ali prenašate datoteke. Sporočilo izbrišite. V primeru dvoma ali gre za lažno sporočilo, preverite obvestila na spletni strani banke (zavihek "NOVICE") ali pa v vaši mobilni / spletni banki. Pokličete nas lahko tudi na telefonsko številko: 080 22 65 (od ponedeljka do petka: 8.00 - 19.30).

N Banka d. d.

Obvestilo uporabnikom spletne in mobilne banke o prehodu na Rekono


Spoštovani,

kot uporabnika ene od digitalnih bančnih poti pri N Banki (prej Sberbank banka), vas obveščamo, da v ponedeljek, 25.4.2022 (v popoldanskih urah) prehajamo na uporabo e-identitete Rekono (Rekono računa) za avtentikacijo v spletni in mobilni banki.

Rekono je kvalificirani ponudnik storitev zaupanja. E-identiteto Rekono so v poslovanje vpeljale tudi druge slovenske banke.

V spletni in mobilni banki ter drugih digitalnih poteh bodo odslej za prijavo, registracijo in potrjevanje plačil v uporabi sodobni in varni avtentikacijski načini Rekono, ki vam prinašajo tudi druge prednosti.

Za uspešno uporabo Rekono računa v spletni in mobilni banki, boste morali najprej izvesti povezavo med vašim Rekono računom in spletno ali mobilno banko.

Preberite več na povezavi.

S spoštovanjem,
N Banka d.d.

Izvajanje plačilnega prometa v USD, AUD, CAD in RUB


Spoštovani,

zaznali smo težave pri izvajanju plačilnega prometa v naslednjih valutah: ameriški dolar (USD), avstralski dolar (AUD), kanadski dolar (CAD) in ruski rubelj (RUB).

Zato je izvajanje plačilnega prometa v omenjenih valutah omejeno.

O ponovni vzpostavitvi polnega delovanja plačilnega prometa v omenjenih valutah vas bomo pravočasno obvestili.

Za nevšečnosti se vam opravičujemo.

N Banka d. d.

POZOR - goljufija pri plačilih faktur pravnih oseb


Spoštovani,

opozarjamo vas na tip tako imenovane "BEC" (Business Email Compromise) goljufije, ki se pojavlja v povezavi s plačili faktur, ki jih pravna oseba izda drugi pravni osebi. Za to vrsto goljufije je značilno, da storilci prestrežejo elektronsko korespondenco poslovnih subjektov in v sklopu obstoječega ali novega poslovnega razmerja predrugačijo fakturo na način, da spremenijo številko bančnega računa. S tem zavedejo poslovne subjekte, da nakažejo sredstva na račune goljufov, misleč, da so plačilo izvedli svojemu poslovnemu partnerju. Običajno oškodovani poslovni subjekti ugotovijo, da so bili ogoljufani, šele ko plačano blago ni dostavljeno, ali pa jih glede neplačanega računa opozori poslovni partner. V kolikor je od nakazila poteklo več dni ali celo več tednov, se izredno znižajo možnosti za sledenje denarju in povrnitev nastale škode.

Preberite več na povezavi.

Obvestilo o spremembi splošnih pogojev mobilne aplikacije Flik Pay za potrošnike


Obveščamo vas, da bo banka s 25. aprilom 2022 spremenila splošne pogoje mobilne aplikacije Flik Pay za potrošnike ? Splošni pogoji uporabe mobilne aplikacije Flik Pay za potrošnike.

Ti splošni pogoji so spremenjeni v točkah, ki se nanašajo na uporabo Rekono storitve za izvedbo registracije oziroma prijave v aplikacijo Flik Pay.

Spremenjeni splošni pogoji in splošni pogoji, veljavni do datuma uveljavitve spremenjenih, so na razpolago na spletni strani www.nbanka.si/spp.

V vseh bančnih poslovalnicah pa bodo na voljo od 25. aprila 2022 dalje.

N Banka d.d.

POZOR - Obvestilo o lažnih elektronskih in SMS sporočilih


Spoštovani,

zaznali smo primere lažnih elektronskih in SMS sporočil, pri katerih so kot pošiljatelji navedene slovenske banke ali zaposleni v slovenskih bankah, vendar sporočilo ni bilo poslano s strani banke.

Če ste slučajno prejeli katero od teh sporočil, vam svetujemo, da ste pri rokovanju zelo previdni, saj lahko sporočila vsebujejo priponke s škodljivo vsebino (virus).

Oglejte si primer lažnega sporočila in preberite več v novici na povezavi.

S spoštovanjem,
N Banka d.d.

Obvestilo o spremembi splošnih pogojev za potrošnike za Digitalne bančne poti


Obveščamo vas, da bo banka z 11. aprilom 2022 spremenila splošne pogoje za potrošnike za Digitalne bančne poti ? Splošni pogoji poslovanja za uporabnike digitalnih bančnih poti za fizične osebe.

Spremenjeni splošni pogoji in splošni pogoji, veljavni do datuma uveljavitve spremenjenih, so na razpolago na spletni strani www.nbanka.si/spp.

V vseh bančnih poslovalnicah pa bodo na voljo od 11. aprila 2022 dalje.

N Banka d.d.

POZOR - Spletna "CEO prevara"


Ponovno opažamo porast spletne "CEO prevare" (Direktorska goljufija), s katero lahko vaše podjetje znatno oškodujejo.

Preberite, kako prevara poteka ter kako se zaščititi.

V času, ko veliko zaposlenih dela od doma, ne pozabite na varnost. Pripravili smo 5 nasvetov za varno delo od doma, ki jih lahko posredujete tudi sodelavcem in prijateljem.

S spoštovanjem,
N Banka d.d.

POZOR - prevare pri trgovanju s kriptovalutami


Spoštovani,

želimo vas obvestiti, da je bil ponovno zaznan porast spletnih prevar v povezavi s kriptovalutami.

Več o prevari preberite v novici na povezavi.

Tako kot vedno tudi v tem primeru velja, da bodite izredno previdni, komu zaupate svoje podatke.

Ne zaupajte osebam, ki se izdajajo za posrednike pri trgovanju s kriptovalutami in nikoli ne delite osebnih podatkov, uporabniških dostopov ter dostopov do naprav s tretjimi osebami.

S spoštovanjem,
N Banka d.d.

POZOR - V Sloveniji ponoven porast spletnih prevar z lažnimi obvestili dostavnih služb


Spoštovani,

v Sloveniji je bil ponovno zaznan porast prevare z lažnimi obvestili dostavnih služb. Goljufi želijo s to prevaro pridobiti vaše osebne podatke ter podatke vaše plačilne kartice.

Preberite, kako prevara poteka, ter na kaj morate biti pozorni: Lažna sporočila Pošte Slovenije in Spletna prevara DHL.

Pozivamo vas k premišljeni uporabi in posredovanju kartičnih podatkov ter enkratnih gesel, obenem pa pozorno preverjajte zneske transakcij v prejetih varnostnih sporočilih.

Več priporočil za varno spletno poslovanje najdete na povezavi nbanka.si/varno-spletno-poslovanje.

S spoštovanjem,
N Banka d.d.

 

POZOR - goljufije z investicijskimi vlaganji


Spoštovani,

policija je objavila sporočilo za javnost, v katerem opozarja na porast oškodovanja državljanov Slovenije, ki še vedno nasedajo lažnim spletnim platformam z obljubami visokih donosov iz naslova investicijskih vlaganj.

Do konca avgusta je bilo obravnavanih že 115 zadev s skupnim oškodovanjem v višini več kot pet milijonov evrov.

Preberite več v novici na povezavi.

S spoštovanjem,
N Banka d.d.

Obvestilo o prevari - Lažni klici Microsoftove tehnične pomoči


Ponovno je bil zaznan porast spletne prevare, s katero želijo goljufi pridobiti dostop do vašega računalnika.

Goljufi z različnih telefonskih številk kličejo uporabnike in se predstavljajo za Microsoftovo tehnično pomoč.

Pod pretvezo, da je računalnik ogrožen, želijo uporabnike prepričati, da jim omogočijo oddaljen dostop, s čimer dobijo goljufi popoln nadzor nad računalnikom.

V novici na povezavi preberite več o prevari ter kako se zaščititi.

S spoštovanjem,
N Banka d.d.

Obvestilo za uporabnike banke Revolut


Spoštovani,

obveščamo vas, da je izvrševanje plačil na transakcijske račune, odprte pri banki Revolut, moteno. To posledično pomeni, da se lahko že izvršena plačila v nekaj dneh vrnejo na vaš transakcijski račun, odprt pri N Banki d.d. 

Stranke lahko nemoteno polnite svoj Revolut račun z vašo kartico Ide@l Mastercard ali debetno kartico Mastercard.

S spoštovanjem,
N Banka d.d.

Obvestilo - Nakazila na poslovne račune, ki so bili odprti pri Abanki


Spoštovani,

poslovni računi, ki so bili odprti pri Abanki in se začnejo z IBAN številko SI56 0510, so bili zaradi združitve Nove KBM z Abanko s 1. 4. 2021 zaprti.

Obveščamo vas, da bodo vsa nakazila na račune, ki so bili odprti pri Abanki (SI56 0510 ....), na izbrani datum valute zavrnjena.

Nove številke transakcijskih računov za pravne osebe pridobite pri prejemnikih plačil.

Plačilo lahko predčasno izbrišete iz čakalne vrste in ga vnesete z novimi podatki.

S spoštovanjem,
N Banka d.d.

V primeru težav pri prijavi v spletno N Banko


Če imate težave pri prijavi v spletno banko, svetujemo, da preverite nastavitve vašega brskalnika in računalnika. V brskalniku morajo biti za spletno banko oziroma naslov https://e.sberbank.si omogočeni piškotki in odpiranje pojavnih ("pop-up") oken, spletna banka pa dodana med zaupanja vredna spletna mesta. Preverite tudi, da je vaš protivirusni program posodobljen, v spletnem ščitu protivirusnega programa (Web Shield) pa naslov spletne banke https://e.sberbank.si dodan med zaupanja vredna spletna mesta. 

Kako ustrezno nastaviti vaš brskalnik, si preberite na spodnjih povezavah:
Za uporabnike spletnega brskalnika Google Chrome
Za uporabnike spletnega brskalnika Internet Explorer
Za uporabnike spletnega brskalnika Mozilla Firefox

    Pozabljeno geslo

    Prijava kvalificiranega digitalnega potrdila

    Info
    Vpis SMS žetona