Nedostopnost spletne in mobilne banke v petek, 6. 12. 2019, med 21.00 in 21.30


Spoštovani uporabniki spletne in mobilne banke,

obveščamo vas, da v petek, 6. 12. 2019, spletna in mobilna banka zaradi nujnih vzdrževalnih del ne bosta dostopni med 21.00 in 21.30.

Hvala za razumevanje!

Imate težave pri aktivaciji nove spletne banke?


V redkih primerih, ko spletna banka ob kliku na novo aktivacijsko povezavo stran sporoči, da aktivacija ni bila uspešna, enostavno osvežite stran in aktivacijski postopek se bo uspešno nadaljeval.

V primeru, da aktivacije niste izpeljali do konca, lahko prejeto aktivacijsko povezavo ponovno izkoristite. Aktivacija se smatra za uspešno, ko je novo vstopno geslo uspešno določeno. 

V primeru, da bi potrebovali novo aktivacijsko povezavo (pozabljeno vstopno geslo) jo lahko pridobite samostojno prek prijave s kvalificiranim digitalnim potrdilom, za kar mora biti to potrdilo prijavljeno v novi spletni banki. V tem primeru lahko pri prijavi s kvalificiranim digitalnim potrdilom pod poljem za vpis gesla kliknete na povezavo "Pozabljeno geslo" in na vaš e-poštni naslov boste prejeli novo aktivacijsko povezavo.

Aktivacijsko povezavo za spletno banko za pravne osebe lahko pridobite brezplačno tudi s klicem v Kontaktni center, kjer vam bo agent poslal novo aktivacijsko povezavo.

Vse o novi spletni banki ter navodilih za aktivacijo in prijavo si lahko preberete na predstavitvenih straneh nove spletne banke

    Pozabljeno geslo

    Prijava kvalificiranega digitalnega potrdila

    Info
    Vpis SMS žetona