Sprememba delovnega časa podružnic N Banke


Obveščamo vas, da bodo naše podružnice z dnem 20. 6. 2022 prešle na nov delovni čas, s katerim povečujemo dnevno dostopnost za 30 minut. Podružnice bodo poslovale po naslednjem delovnem času:

  • - ponedeljek, torek in četrtek: od 8. do 13. ure in od 14. do 16. ure,
  • - sreda: od 10. do 13. ure in od 14. do 18. ure,
  • - petek: od 8. do 15. ure.

Seznam podružnic in bankomatov ter več informacij najdete na www.nbanka.si/podruznice.

Vabljeni na obisk,
N Banka d.d.

Od 9. junija 2022 brezplačni dvigi gotovine z debetnimi karticami N Banke na vseh bankomatih NLB Skupine


Vsem imetnikom debetnih kartic Mastercard N Banke bomo omogočili brezplačen dvig gotovine na skoraj 1.500 bankomatih NLB Skupine, ki je prisotna v Sloveniji, Bosni in Hercegovini, Srbiji, Črni gori, Severni Makedoniji in na Kosovu.

Brezplačna storitev dviga gotovine na vseh bankomatih NLB Skupine bo na voljo od 9. junija 2022, za imetnike debetnih kartic fizičnih in pravnih oseb.

S spoštovanjem,
N Banka d.d.

Moten dostop do bančnih izpiskov v Spletni N Banki


Spoštovani uporabniki Spletne N Banke,

obveščamo vas, da smo zaznali motnje v delovanju spletne banke, zato se pri nekaterih uporabnikih lahko pojavijo težave pri dostopu in prenosu bančnih izpiskov.

Motnje v delovanju bomo odpravili v najkrajšem času. Opravičujemo se vam za morebitne nevšečnosti.

Hvala za razumevanje,
N Banka d.d.

Od 31. maja 2022 je ob vstopu v Spletno N Banko povezava Rekono računa obvezna


Spoštovani,

če vašega Rekono računa še niste povezali s spletno banko (oz. drugo digitalno bančno potjo - tj. mobilno banko), je ob vstopu v spletno banko od torka, 31. maja 2022, ureditev povezave z Rekono računom obvezna. Postopka povezovanja Rekono računa ni več možno preskočiti, zato uporaba spletne banke, ne da bi povezali vaš Rekono račun z banko, po novem ni možna.

V Mobilni N Banki je povezava Rekono računa, tako kot že do sedaj, obvezna.

Navodila za povezavo Rekono računa (po korakih in s slikami) si oglejte na www.nbanka.si/rekono.

V primeru, da potrebujete pomoč pri povezovanju, smo vam na voljo na brezplačni številki 080 22 65 od ponedeljka do petka med 8:00 in 19:30 uro in vam bodo naši svetovalci z veseljem pomagali.

S spoštovanjem,
N Banka d.d.

Obvestilo o spremembi splošnih pogojev za pravne osebe


Obveščamo vas, da bo banka s 03. junijem 2022 spremenila splošne pogoje poslovanja, in sicer:

  • - Splošni pogoji za opravljanje plačilnih storitev preko transakcijskega računa; v delu Varovanje zaupnih podatkov, 3. člen
  • - Splošni pogoji poslovanja za Poslovno spletno N Banko; v delu Varovanje zaupnih podatkov, 28. člen
  • - Splošni pogoji poslovanja za Poslovno mobilno N Banko; v delu Varovanje podatkov in splošne določbe, 30. člen
  • - Splošni pogoji poslovanja s poslovno debetno plačilno kartico Mastercard; v delu Podatki in varstvo podatkov, 12. člen
  • - Splošni pogoji poslovanja s kreditno kartico Ide@l Mastercard Business za poslovne subjekte; v delu Podatki in varstvo podatkov, 13. člen
  • - Splošni pogoji za poslovanje z e-računi in e-dokumenti preko spletne banke; v delu Varovanje zaupnih podatkov, 8. člen
  • - Splošni pogoji poslovanja s SEPA direktno obremenitvijo; v delu Varovanje podatkov, 11. člen
  • - Splošni pogoji uporabe dnevno nočnega trezorja; v delu Varovanje zaupnih podatkov, 8. člen
  • - Splošni pogoji za opravljanje plačilnih storitev preko e-obrestnega transakcijskega računa; v delu Varovanje zaupnih podatkov, 3. člen
  • - Splošni pogoji za uporabo storitve HAL E-bank; v delu Varovanje podatkov, 12. člen
  • - Splošni pogoji za uporabo Spletne aplikacija za trgovinsko financiranje; v delu Varovanje zaupnih podatkov, 3. člen.

Več informacij preberite v novici.

S spoštovanjem,
N Banka d.d.

Od 3. maja so vaši spletni nakupi še bolj varni


Od 3. maja dalje spletnih nakupov znotraj EEA regije (države EU ter Norveška, Islandija in Lihtenštajn) nič več ne morete potrjevati z SMS sporočili. Spletni trgovci tega območja so namreč zavezani k doslednemu preverjanju spletnih plačih z dvostopenjsko avtentikacijo uporabnika.

Imetniki debetnih in posojilnih kartic Mastercard N Banke spletne nakupe še vedno potrjujete z brezplačnim mŽetonom v Mobilni N Banki ali s čitalcem kartic, ne pa z rešitvijo Rekono OnePass ali Rekono SMS OTP. Slednji sta namenjeni samo za prijavo v digitalne bančne kanale.

Najbolj enostavna rešitev je mŽeton, saj spletno plačilo potrdite kar s potisnim sporočilom, ki ga prejmete na vaš pametni telefon.

Preberite več v novici na povezavi.

Lep pozdrav in uspešno spletno nakupovanje,
N banka d.d.

POZOR - Ne nasedajte lažnim klicem in sporočilom glede prehoda na Rekono


Spoštovani,

prosimo vas, da ste zelo pozorni. V zadnjem času smo zaznali povečano število lažnih klicev in sporočil v povezavi s prehodom na Rekono. S temi lažnimi klici in sporočili vas lahko goljufi znatno oškodujejo.

Od vas v telefonskih klicih ali sporočilih nikoli ne bomo zahtevali, da nam posredujete kakršna koli prijavna gesla, uporabniška imena ali SMS žetone.

Nikoli in nikomur ne posredujte svojih gesel in podatkov za prijavo v elektronsko identiteto Rekono ali v spletno ter mobilno banko. Prav tako nikomur ne posredujte enkratnih kod SMS žetonov, z aplikacijo Rekono OnePass pa za nikogar drugega ne potrjujte prijav ali transakcij.

Preberite več v novici na povezavi.

Uredite prehod na Rekono za nemoten dostop do spletne in mobilne banke - samo še omejen čas, do 27. maja 2022

Ste v spletni in mobilni banki že uredili prehod na prijavo z Rekono? Ne odlašajte, saj je prehod na nov način prijave na voljo samo še do 27. maja 2022.

V primeru, da ne uredite dostopov v prehodnem obdobju, do spletne in mobilne banke ne boste mogli več dostopati. Za ponoven dostop boste morali obiskati najbližjo poslovalnico.

Navodila po korakih (s slikami) si oglejte na www.nbanka.si/rekono.

S spoštovanjem,
N Banka d.d.

Obvestilo uporabnikom spletne in mobilne banke o prehodu na Rekono


Spoštovani,

želimo vas opomniti, da smo 25.4.2022, po 13. uri na digitalnih bančnih poteh pričeli s prehodom na Rekono.

Po vklopu prehoda boste ob prijavi v mobilno banko oz. po prijavi v spletno banko pozvani, da povežete vaš Rekono račun (izvedete prijavo z Rekono računom).

Če Rekono računa še niste ustvarili, ga boste ustvarili v postopku povezovanja. Za kar boste potrebovali vaše osebne podatke, vključno z davčno številko.

Navodila za povezovanje Rekono računa z mobilno ali spletno banko so dostopna na naslovu www.nbanka.si/rekono.

Ob prehodu vas želimo ponovno opozoriti, da bodite pozorni na morebitna lažna sporočila ali klice, na katere ne odgovarjajte. Prav tako nikakor, ne na lažnih spletnih naslovih, ne po telefonu, ne vpisujte ali posredujte nobenih aktivacijskih ali osebnih podatkov.

Banka vam v zvezi s prehodom na Rekono ne bo pošiljala nobenih spletnih povezav ali aktivacijskih podatkov. Prehod boste v celoti opravili sami prek obstoječih digitalnih poti, ki jih že poznate - vaše spletne in/ali mobilne banke. Če si aplikacije Mobilna N Banka še niste posodobili, to storite čim prej.

V primeru vprašanj smo vam na voljo na 080 22 65 oz. info@nbanka.si.

S spoštovanjem,
N Banka d.d.

Obvestilo o spremembi splošnih pogojev za spletno banko za pravne osebe in mobilno banko za pravne osebe


Evropski plačilni sistem TARGET2 na veliki petek, 15. aprila 2022 in na velikonočni ponedeljek, 18. aprila 2022, ne bo posloval. Posledično na navedena dneva ne bodo delovali tudi domači plačilni sistemi, ki so vezani na poravnavo v sistemu TARGET2.

Tako na navedena dneva ne bomo izvajali medbančnih domačih, čezmejnih in mednarodnih plačil, ampak jih bomo le sprejemali.

Nakazila bodo izvršena prvi naslednji delovni dan, v torek, 19. aprila 2022.

V petek, 15. aprila 2022, bo tako možna le izvedba internih plačil v okviru banke, za naloge, kjer imata oba, nalogodajalec in prejemnik, odprt račun pri N Banki d.d.

Obvestilo ZBS s sporočilom za javnost glede izvajanja plačil med velikonočnimi prazniki je objavljeno na spletni strani  https://www.zbs-giz.si/izvajanje-placil-med-velikonocnimi-prazniki-2/.

N Banka d.d.

Obvestilo uporabnikom spletne in mobilne banke o prehodu na Rekono


Spoštovani,

kot uporabnika ene od digitalnih bančnih poti pri N Banki (prej Sberbank banka), vas obveščamo, da v ponedeljek, 25.4.2022 (v popoldanskih urah) prehajamo na uporabo e-identitete Rekono (Rekono računa) za avtentikacijo v spletni in mobilni banki.

Rekono je kvalificirani ponudnik storitev zaupanja. E-identiteto Rekono so v poslovanje vpeljale tudi druge slovenske banke.

V spletni in mobilni banki ter drugih digitalnih poteh bodo odslej za prijavo, registracijo in potrjevanje plačil v uporabi sodobni in varni avtentikacijski načini Rekono, ki vam prinašajo tudi druge prednosti.

Za uspešno uporabo Rekono računa v spletni in mobilni banki, boste morali najprej izvesti povezavo med vašim Rekono računom in spletno ali mobilno banko.

Preberite več na povezavi.

S spoštovanjem,
N Banka d.d.

Obvestilo o spremembi splošnih pogojev za spletno banko za pravne osebe in mobilno banko za pravne osebe


Obveščamo vas, da bo banka z 22. aprilom 2022 spremenila splošne pogoje poslovanja digitalnih bančnih poti za pravne osebe:

  • - splošne pogoje poslovanja za uporabo mobilne banke za pravne osebe; 
  • - splošne pogoje poslovanja za uporabo spletne banke za pravne osebe. 

Splošni pogoji so spremenjeni v točkah, ki se nanašajo na uporabo e-identitete Rekono oz. Rekono računa za avtentikacijo pri uporabi spletne oziroma mobilne banke za pravne osebe.

Spremenjeni splošni pogoji, veljavni od 22. aprila 2022, so dostopni na povezavah:

Splošni pogoji poslovanja za uporabo mobilne banke za pravne osebe (veljavnost 22.4.2022)
Splošni pogoji poslovanja za uporabo spletne banke za pravne osebe (veljavnost 22.4.2022)

Splošni pogoji, veljavni do datuma uveljavitve spremenjenih, so na razpolago v vseh bančnih poslovalnicah in na spletni strani www.nbanka.si/spp.

N Banka d.d.

POZOR - Bodite pozorni na prejem sumljivih SMS in e-poštnih sporočil


Spoštovani,

še vedno opažamo porast primerov lažnih SMS in e-poštnih sporočil z nazivom banke.

Pošiljatelji v zlonamernem elektronskem ali SMS sporočilu navadno zahtevajo prenos datoteke, klik na povezavo, vnos različnih podatkov (uporabniško ime, geslo, itd.) ali zgolj odgovor na pošto. Sporočila lahko prepoznate po slovničnih napakah ali napačnih povezavah.

Banka od vas ne bo nikoli zahtevala registracije, aktivacije mobilne ali spletne banke ter morebitnega ažuriranja osebnih kontaktnih podatkov preko nenapovedanih povezav v SMS ali e-poštnih sporočilih, kjer bi zahtevala vnos obstoječih prijavnih instrumentov (npr. vstopnega uporabniškega imena, gesla, SMS žetona ali kartičnega OTP gesla za mobilno ali spletno banko).

Prosimo vas, da ste na taka lažna sporočila pozorni in da ne klikate na povezave v njih ali prenašate datoteke. Sporočilo izbrišite. V primeru dvoma ali gre za lažno sporočilo, preverite obvestila na spletni strani banke (zavihek "NOVICE") ali pa v vaši mobilni / spletni banki. Pokličete nas lahko tudi na telefonsko številko: 080 22 65 (od ponedeljka do petka: 8.00 - 19.30).

N Banka d.d.

Obvestilo o spremembi Tarife nadomestil za storitve N Banke d.d., Ljubljana, za področje poslovanja pravnih oseb


Obveščamo vas o spremembi tarifnih postavk za področje poslovanja pravnih oseb.

Spremenjene tarifne postavke, ki veljajo od 24. 03. 2022:

Umik in ukinitev tarifnih postavk

1. PODROČJE PLAČILNEGA PROMETA ZA DOMAČE IN TUJE PRAVNE OSEBE
E. ČEZMEJNE IN MEDNARODNE PLAČILNE TRANSAKCIJE

Preberite več na povezavi.

N Banka d.d.

Izvajanje plačilnega prometa v USD, AUD, CAD in RUB


Spoštovani,

zaznali smo težave pri izvajanju plačilnega prometa v naslednjih valutah: ameriški dolar (USD), avstralski dolar (AUD), kanadski dolar (CAD) in ruski rubelj (RUB).

Zato je izvajanje plačilnega prometa v omenjenih valutah omejeno.

O ponovni vzpostavitvi polnega delovanja plačilnega prometa v omenjenih valutah vas bomo pravočasno obvestili.

Za nevšečnosti se vam opravičujemo.

N Banka d. d.

Obvestilo o spremembi Tarife nadomestil za storitve N Banke d.d., Ljubljana, za področje poslovanja pravnih oseb.


Obveščamo vas o spremembi tarifne postavke za področje poslovanja pravnih oseb.

Spremenjena tarifna postavka, ki velja od 1. 4. 2022:

I. PODROČJE PLAČILNEGA PROMETA ZA DOMAČE IN TUJE PRAVNE OSEBE

A. TRANSAKCIJSKI RAČUN

Preberite več na povezavi.

N Banka d.d.

POZOR - goljufija pri plačilih faktur pravnih oseb


Spoštovani,

opozarjamo vas na tip tako imenovane "BEC" (Business Email Compromise) goljufije, ki se pojavlja v povezavi s plačili faktur, ki jih pravna oseba izda drugi pravni osebi. Za to vrsto goljufije je značilno, da storilci prestrežejo elektronsko korespondenco poslovnih subjektov in v sklopu obstoječega ali novega poslovnega razmerja predrugačijo fakturo na način, da spremenijo številko bančnega računa. S tem zavedejo poslovne subjekte, da nakažejo sredstva na račune goljufov, misleč, da so plačilo izvedli svojemu poslovnemu partnerju. Običajno oškodovani poslovni subjekti ugotovijo, da so bili ogoljufani, šele ko plačano blago ni dostavljeno, ali pa jih glede neplačanega računa opozori poslovni partner. V kolikor je od nakazila poteklo več dni ali celo več tednov, se izredno znižajo možnosti za sledenje denarju in povrnitev nastale škode.

Preberite več na povezavi.

POZOR - Obvestilo o lažnih elektronskih in SMS sporočilih


Spoštovani,

zaznali smo primere lažnih elektronskih in SMS sporočil, pri katerih so kot pošiljatelji navedene slovenske banke ali zaposleni v slovenskih bankah, vendar sporočilo ni bilo poslano s strani banke.

Če ste slučajno prejeli katero od teh sporočil, vam svetujemo, da ste pri rokovanju zelo previdni, saj lahko sporočila vsebujejo priponke s škodljivo vsebino (virus).

Oglejte si primer lažnega sporočila in preberite več v novici na povezavi.

S spoštovanjem,
N Banka d.d.

POZOR - Spletna "CEO prevara"


Ponovno opažamo porast spletne "CEO prevare" (Direktorska goljufija), s katero lahko vaše podjetje znatno oškodujejo.

Preberite, kako prevara poteka ter kako se zaščititi.

V času, ko veliko zaposlenih dela od doma, ne pozabite na varnost. Pripravili smo 5 nasvetov za varno delo od doma, ki jih lahko posredujete tudi sodelavcem in prijateljem.

S spoštovanjem,
N Banka d.d.

POZOR - prevare pri trgovanju s kriptovalutami


Spoštovani,

želimo vas obvestiti, da je bil ponovno zaznan porast spletnih prevar v povezavi s kriptovalutami.

Več o prevari preberite v novici na povezavi.

Tako kot vedno tudi v tem primeru velja, da bodite izredno previdni, komu zaupate svoje podatke.

Ne zaupajte osebam, ki se izdajajo za posrednike pri trgovanju s kriptovalutami in nikoli ne delite osebnih podatkov, uporabniških dostopov ter dostopov do naprav s tretjimi osebami.

S spoštovanjem,
N Banka d.d.

Obvestilo o spremembi Tarife nadomestil za področje poslovanja pravnih oseb


Spoštovani,

Obveščamo vas o spremembi tarifnih postavk za področje poslovanja pravnih oseb. Več o tem si lahko preberete na tej povezavi.

S spoštovanjem,
N Banka d.d.

POZOR - V Sloveniji ponoven porast spletnih prevar z lažnimi obvestili dostavnih služb


Spoštovani,

v Sloveniji je bil ponovno zaznan porast prevare z lažnimi obvestili dostavnih služb. Goljufi želijo s to prevaro pridobiti vaše osebne podatke ter podatke vaše plačilne kartice.

Preberite, kako prevara poteka, ter na kaj morate biti pozorni: Lažna sporočila Pošte Slovenije in Spletna prevara DHL.

Pozivamo vas k premišljeni uporabi in posredovanju kartičnih podatkov ter enkratnih gesel, obenem pa pozorno preverjajte zneske transakcij v prejetih varnostnih sporočilih.

Več priporočil za varno spletno poslovanje najdete na povezavi nbanka.si/varno-spletno-poslovanje.

S spoštovanjem,
N Banka d.d.

Ob daljših obdelavah v spletni banki ročno podaljšajte trajanje seje brskalnika


Spoštovani uporabniki Poslovne spletne N Banke,

želimo vas opozoriti na možnost ročnega podaljševanja seje v brskalniku v primeru daljših obdelav v spletni banki. 

Ob zahtevnejših obdelavah, kot so denimo nalaganje in avtoriziranje večjih paketov plačil oz. e-računov, se po pretečenih 4 minutah pod zgornjim robom brskalnika pojavi rdeča pasica z opozorilom, da bo seja v brskalniku potekla čez minuto. 

S klikom na gumb za podaljšanje seje le-to podaljšate za nadaljnjih 5 minut in tako nemoteno dokončate opravila v spletni banki.

Če seje pravočasno ne podaljšate, boste odjavljeni iz spletne banke, morebitne obdelave pa bodo ustavljene.

Želimo vam uspešno uporabo spletne banke,
N Banka d.d.

POZOR - goljufije z investicijskimi vlaganji


Spoštovani,

policija je objavila sporočilo za javnost, v katerem opozarja na porast oškodovanja državljanov Slovenije, ki še vedno nasedajo lažnim spletnim platformam z obljubami visokih donosov iz naslova investicijskih vlaganj.

Do konca avgusta je bilo obravnavanih že 115 zadev s skupnim oškodovanjem v višini več kot pet milijonov evrov.

Preberite več v novici na povezavi.

S spoštovanjem,
N Banka d.d.

POMEMBNO OBVESTILO: Poslovno kartico Activa Mastercard bo nadomestila nova kreditna kartica Ide@l Mastercard Business


Spoštovani,

dne 12. 4. 2021 smo prenehali z izdajanjem poslovnih kartic Activa Mastercard. Nadomestila jo je nova kreditna kartica Ide@l Mastercard Business, ki poslovnim uporabnikom nudi številne nove funkcionalnosti in možnosti financiranja.

Obstoječim imetnikom poslovne kartice Activa Mastercard bomo le-te nadomestili in zamenjali (migrirali) z novo kartico Ide@l Mastercard Business.

V kolikor status in poslovanje podjetja in/ali posamezne kartice izpolnjujejo pogoje migracije, bomo novo kartico do predvidoma 10. 5. 2021 posredovali po pošti, na naslov podjetja - brez dodatnih stroškov.

Ob prvi knjiženi transakciji z novo kartico Ide@l Mastercard Business bo kartica Activa Mastercard postala neaktivna.

S 24. 5. 2021 bo kartica Activa Mastercard prenehala delovati. Od tega dne dalje bo mogoče uporabljati le novo kreditno kartico Ide@l Mastercard Business.

Preberite več o zamenjavi kartice in o novi kartici Ide@l Mastercard Business. Za vse informacije smo vam na voljo tudi na brezplačni številki 080 22 65 od ponedeljka do petka med 8.00 in 19.30.

S spoštovanjem,
N Banka d.d.

Obvestilo o prevari - Lažni klici Microsoftove tehnične pomoči


Ponovno je bil zaznan porast spletne prevare, s katero želijo goljufi pridobiti dostop do vašega računalnika.

Goljufi z različnih telefonskih številk kličejo uporabnike in se predstavljajo za Microsoftovo tehnično pomoč.

Pod pretvezo, da je računalnik ogrožen, želijo uporabnike prepričati, da jim omogočijo oddaljen dostop, s čimer dobijo goljufi popoln nadzor nad računalnikom.

V novici na povezavi preberite več o prevari ter kako se zaščititi.

S spoštovanjem,
N Banka d.d.

Obvestilo za uporabnike banke Revolut


Spoštovani,

obveščamo vas, da je izvrševanje plačil na transakcijske račune, odprte pri banki Revolut, moteno. To posledično pomeni, da se lahko že izvršena plačila v nekaj dneh vrnejo na vaš transakcijski račun, odprt pri N Banki d.d. 

Stranke lahko nemoteno polnite svoj Revolut račun z vašo kartico Ide@l Mastercard ali debetno kartico Mastercard.

S spoštovanjem,
N Banka d.d.

Obvestilo - Nakazila na poslovne račune, ki so bili odprti pri Abanki


Spoštovani,

poslovni računi, ki so bili odprti pri Abanki in se začnejo z IBAN številko SI56 0510, so bili zaradi združitve Nove KBM z Abanko s 1. 4. 2021 zaprti.

Obveščamo vas, da bodo vsa nakazila na račune, ki so bili odprti pri Abanki (SI56 0510 ....), na izbrani datum valute zavrnjena.

Nove številke transakcijskih računov za pravne osebe pridobite pri prejemnikih plačil.

Plačilo lahko predčasno izbrišete iz čakalne vrste in ga vnesete z novimi podatki.

S spoštovanjem,
N Banka d.d.

Odkup terjatev - faktoring


Pretvorite terjatve v denar in pridobite sredstva brez dodatnega zadolževanja.

V N Banki je produkt faktoringa oziroma odkupa terjatev dobro razvit, obenem pa smo zanesljiv poslovni partner.

Kontaktirajte nas in poiskali bomo najbolj optimalno rešitev.

Preberite več na povezavi ali preprosto pokličite svojega svetovalca.

S spoštovanjem,
N Banka d.d.

POZOR - Spletna »CEO prevara«


Ponovno opažamo porast spletne "CEO prevare" (Direktorska goljufija), s katero lahko vaše podjetje znatno oškodujejo.

Preberite, kako prevara poteka ter kako se zaščititi.

V času, ko veliko zaposlenih dela od doma, ne pozabite na varnost. Pripravili smo 5 nasvetov za varno delo od doma, ki jih lahko posredujete tudi sodelavcem in prijateljem.

S spoštovanjem,
N Banka d.d.

NOVO - Možnost sklenitve e-depozita za pravne osebe v Poslovni spletni N Banki


Spoštovani uporabniki Poslovne spletne N Banke,

od zdaj lahko uporabniki, ki imate ustrezno pooblastilo, v spletni banki za pravne osebe sklenete e-depozite (nahajajo se v naročilih) z najkrajšo ročnostjo treh mesecev in najdaljšo sedmih let. Minimalni znesek e-depozita je 500 EUR, maksimalni pa 500.000 EUR. Ob sklenitvi se e-depozitna pogodba elektronsko podpiše in avtomatsko ustvari. Do sklenjene pogodbe o e-depozitih lahko dostopate le v spletni banki.

Zahvaljujemo se vam za zaupanje in vas lepo pozdravljamo!

N Banka d.d.

Delo s paketi plačil in e-računov v Poslovna spletna N Banka


Paketi plačilnih nalogov: Za delo z novo spletno banko morajo paketi nalogov (množični in paketi posameznih nalogov) ustrezati trenutno veljavnemu standardu v Sloveniji: ISO XML pain.001.001.03.

Priročnik s primeri za uporabo ISO 20022 XML standarda (spletna stran ZBS)
Primer za pomoč pri pripravi paketa - XML s komentarji

Paketi e-računov: V novi spletni banki je omogočen uvoz paketov e-računov in vnos posameznega e-računa. Omogočen je vnos digitalno že podpisanih e-računov in tudi nepodpisanih e-računov. Vsak nepodpisan e-račun (uvožen ali ročno vnesen) je potrebno digitalno podpisati v spletni banki s kvalificiranim digitalnim potrdilom. Za izvedbo digitalnega podpisa je obvezna prijava s kvalificiranim digitalnim potrdilom. Pri drugih prijavnih načinih podpisovanje e-računov ni možno. E-računi in paketi morajo ustrezati trenutno veljavnemu standardu v Sloveniji: eSlog 1.6.1. Več o standardu si preberite na spletni strani ZBS v Priročniku za uporabnike Sistema e-račun (junij 2017). Preberite tudi: Upoštevanje standardov za izmenjavo e-računov v medbančnem sistemu E-račun (sporočilo za javnost).

Imate težave pri aktivaciji nove spletne banke?


V redkih primerih, ko spletna banka ob kliku na novo aktivacijsko povezavo stran sporoči, da aktivacija ni bila uspešna, enostavno osvežite stran in aktivacijski postopek se bo uspešno nadaljeval.

V primeru, da aktivacije niste izpeljali do konca, lahko prejeto aktivacijsko povezavo ponovno izkoristite. Aktivacija se smatra za uspešno, ko je novo vstopno geslo uspešno določeno. 

V primeru, da bi potrebovali novo aktivacijsko povezavo (pozabljeno vstopno geslo) jo lahko pridobite samostojno prek prijave s kvalificiranim digitalnim potrdilom, za kar mora biti to potrdilo prijavljeno v novi spletni banki. V tem primeru lahko pri prijavi s kvalificiranim digitalnim potrdilom pod poljem za vpis gesla kliknete na povezavo "Pozabljeno geslo" in na vaš e-poštni naslov boste prejeli novo aktivacijsko povezavo.

Aktivacijsko povezavo za spletno banko za pravne osebe lahko pridobite brezplačno tudi s klicem v Kontaktni center, kjer vam bo agent poslal novo aktivacijsko povezavo.

Vse o novi spletni banki ter navodilih za aktivacijo in prijavo si lahko preberete na predstavitvenih straneh nove spletne banke

    Pozabljeno geslo

    Prijava kvalificiranega digitalnega potrdila

    Info
    Vpis SMS žetona